Being alone with Allah is better than being crowded by people who have forgotten Allah;)







Tuesday, January 18, 2011

salam,well.
sungguh lme tidak berjumpa wahai blog!
i've been busy lately but busy itu best,adekah sy benar?!
aku still dlm kebuntuan,kalau ktekan aku dpt mrsm(kalaulah)
perlukah aku pergi atau tak?klu boleh undian mst sng tp aku y nak blja.haaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!>_<


senyumlah!haha.motiff?

tapi aku nak jd mcm sheikh muzaphar!buat-buat smygla maryam oi!insyaAllah,akan kau temui jwpnnye!dan lagi satu aku takut pulak aku berubah klu aku dpt g sne.haish!

tp,ade org pnh ckp ngn aku(aku lupe spe),klu ade jati diri mst ley survive and still being the same maryam!
maryam,kau knelah kuat!jgnla lembik!take the risk.if u're not willing to,how can you achieve the success?dan kau sendiri kte kat diri kau nak jd positif and nk gain new experience.jadi,ambil peluang!
aku tau aku kne yakin!kuat!kuat semangggggggggggggatttttttt!!!

Ya Allah,bantulah aku!
-ungu-

No comments:

Post a Comment